Termékek

Iratkozzon fel!


Facebook

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) melyek érvényesek minden, Pál Jenő e.v. (mint „Értékesítő”) és Vásárlói között, a www.starnails.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) létrejött szerződések esetén.

A szolgáltató adatai

A starnails.hu domain név alatt elérhető Internetes webáruház , Pál Jenő e.v.  5008 Szolnok Simon Ferenc út 12. szám, nyilvántartási szám: 51170905; adószám: 68066464-1-36 ;  üzemelteti és tartja fenn.Kapcsolatba léphet velünk az info@starnails.hu email címen.

 

Regisztráció

Web áruházban megtalálható termékek, Web áruházon keresztül történő megvásárlása előzetes regisztráció alapján lehetséges. A Web áruházban közölt információk a Ptk. rendelkezései alapján ajánlattételi felhívásnak – és nem szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak – minősülnek. A Web áruházban elektronikus úton való megrendelés esetén következésképpen a Megrendelő minősül ajánlattevőnek.

A Webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Ön a regisztrációval elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban foglaltakkal egyetért.
A Webáruházban történő vásárláshoz kötelező jelleggel az alábbi adatait kell megadnia 

-név/cégnév
-cím
-email cím
-jelszó

-telefonszám

A számla kiállításához későbbiekben meg kell adnia a vevő nevét, címét és a szállítási címet. Az adatainál célszerű telefonszámot megadnia. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos számunkra, mert sürgős információk mellett a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük kedves Ügyfeleinkkel. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

A regisztrációval Ön kijelenti, hogy cselekvőképes, a rendelés megtételére jogosult.

A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és harmadik személyeknek nem szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.

 

HOGYAN VÁSÁROLHAT WEBÁRUHÁZUNKBAN

A baloldali TERMÉKEINK ablakban válasszon egy termékkategóriát. Egy termékkategórián belül általában több alkategóriát is választhat. Ezután a jobboldalon megjelenik a termékek listája. 

 A termékek neve után található a termék egységára Forintban. Az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t. Cégünk az időközi árváltoztatás jogát -külön értesítés nélkül- fenntartja. 

Ha szeretne több információt megtudni, több képet megtekinteni egy termékről kattintson a TOVÁBBI ADATOK gombra. 

Figyelem!
A termékekről közölt fotók illusztrácók,az Ön képernyőjén látható színek, méretarányok eltérhetnek a termékek valódi színárnyalataitól, méretarányaitól.

Ha szeretné megvásárolni az adott terméket kattintson a KOSÁRBA RAKOM gombra, a gomb többszöri megnyomásával érheti el a kívánt darabszámot.

A kosár tartalmát bármikor megtekintheti, módosíthatja a jobb felső BEVÁSÁRLÓ KOSÁR IKONRA kattintva.

Ha nem akar több terméket rakni a kosarába, a megrendelés folytatásához kattintson a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra.

Ha módosítani szeretné egy termék mennyiségét adja meg a mennyiség mezőben az új darabszámot . Ha ki szeretne venni egy terméket a kosárból kattintson a termék melletti ELTÁVOLÍTÁS gombra.
 
A kosár tartalma a böngészőből való kilépéskor törlődik. 
 
Ha eddig még nem lépett be a BELÉPÉS ablakban akkor:
ha már regisztrált vásárlónk lépjen be a felső űrlap segítségével és folytathatja a megrendelést.
ha még nem regisztrált vásárlónk töltse ki és küldje el az alsó regisztrációs űrlapot. . A sikeres regisztráció után, visszatérhet az oldalra és bejelentkezhet. 
A megrendelés folytatásához kattintson a BEVÁSÁRLÓ KOSÁR gombra.

A PÉNZTÁR oldalon adja meg a számlázási- és szállítási címet. Alapértelmezésben a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, de a SZÁLLÍTÁSI CÍM gombra kattintva eltérő szállítási címeket is megadhat.
Ha végzett kattintson a TOVÁBB gombra!

Ellenőrizze az adatok helyességét és ha kívánja írhat üzenetet is a megrendeléséhez.

Amennyiben rendelkezik kupon kóddal azt itt megadhatja és az az által biztosított kedvezmény levonásra kerül a termékek árából.

A megrendelés feladásához kattintson a MEGRENDELÉS gombra.

A sikeres megrendelés után rendelése másolatát elküldjük az Ön e-mail címére is.

 

SZÁLLÍTÁSI ÉS EGYÉB TUDNIVALÓK

Megrendelések feldolgozása és postázása hétköznapokon történik, hétvégén a megrendelések feldolgozása szünetel

A termékek postázása a rendelés beérkezésétől számított 1-5 munkanapon belül megtörténik. 


A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye. Ha a közölt szállítási határidő esetleg nem megfelelő, kérjük, hogy ezt a visszaigazolás megküldésétől számított 24 órán belül jelezni szíveskedjék.

Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a megjelölt időpontig, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a problémát azonnal kezeljük!

A megrendelt termék kiszállítását a FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság végzi. Házhozszállítás esetén a kiszállítás általában 8-16 óra között történik meg. Amennyiben nem tudja időben átvenni a csomagot, az újboli csomagátvételi kisérlet nem történik, ezért amennyiben bizonytalan a házhozszállításos csomagátvétel idejében, kérjük válassz a csomagautómatába történő rendelés lehetőségét.


Házhozszállítás esetén: A Termék átvételekor köteles a leszállított Termékek mennyiségét és csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel illetőleg olyan, a Termék csomagolását is érintő károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetőek, csak akkor tudunk elfogadni, ha azt a szállítónak jelzik.

Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét!

Sérülés esetén kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval.
A Termék átvételét követően csak az olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudjuk elfogadni, amely az átvételkor megfelelő gondosság esetén sem volt észlelhető.

A Csomagok kiadása a címzett vagy más olyan személyek aláírása ellenében történik, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosultak a csomagok átvételére..

A Magyar Köztársaság területén levő cím esetében ,utánvételes szállítással.

- Foxpost automatából automatába történő szállítással: 1.490 Ft
(Kérjük ez esetben a rendelés leadásánál lévő megjegyzésben feltüntetni a kívánt Foxpost kézbesítési automata pontos címét!)
- Foxpost háztól házig történő szállítással: 3.490 Ft
 
- A kiszállítás 25.000 Ft rendelési érték felett Magyarország területén belül INGYENES, maximum 10kg-ig, a fölött egyéni szállítási díj kerül meghatározásra.

A Vevő köteles a starnails.hu web áruházban megrendelt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött számlán feltüntetett vételárat - mely a termékek  szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a Kézbesítőnek kifizetni.

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja,a Fogyasztó a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. A Fogyasztó (vásárló) nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok,testnyílással érintkező termékek esetén), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta.

A Fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Az értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen az Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható.

A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.

Fontos tudnivaló:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.

Ellási jogról feltételekről bővebben itt olvashat:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

A megrendelőnek jogában áll elállni a szerződéstől, megrendeléstől, de ezt a cég felé jelezni kell, ha nem teszi meg, és nem veszi át a megrendelt árut, szerződésszegést követ el!

Cégünk az Általános Szerződési Feltételek-ben leírja:

  • Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.
  • Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
  • Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédjei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.

 

 

 

GARANCIA, SZAVATOSSÁG

Az eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. 
A starnails.hu web áruházban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.

Jótállási igény alapján a Vásárló:

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli

- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;

- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

 

Szavatossági igények:

Értékesítő a szerződést hibásan teljesíti, ha a leszállított dolog a szállítás időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződében meghatározott tulajdonságoknak. Értékesítő mentesül a szavatossági felelősség alól, ha a Vásárló a termék hibáját a szerződés megkötésekor ismerte, a hiba oka a szerződés megkötése után keletkezett, a hibát a termék rendeltetésellenes használata okozta.

 

Fogyasztói szerződések esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a szerződés megkötésétől számított 6 hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

Szavatossági igény alapján a Vásárló:

- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;

- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

 

A Vásárló a teljesítés időpontjától számított 12 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Fogyasztói szerződés esetében a Vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – az Értékesítőt terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.

 

Jótállási, szavatossági igények bejelentése:

A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását Értékesítővel írásban vagy személyesen közölni annak ügyfélszolgálatán keresztül Értékesítő kijelenti, hogy a minőségi kifogások jogszerűségét minden esetben kivizsgálja.

Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.

 

Célunk, hogy vásárlóink elvárásait túlteljesítsük, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden problémás esetet lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni. A termékekre vállalt garancia az Értékesítő telephelyén érvényes, így az ezzel összefüggésben felmerülő esetleges szállítási költségek minden esetben Vásárlót terhelik.

 

Amennyiben a leszállított termékre Értékesítő jótállást (garanciát) vállalt, a jótállási időtartam alatt a termékhez kiállított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét igazoló számla/nyugta (vagy annak másolata) ellenében érvényesítheti igényét Vásárló. Jótállás esetén a hibás teljesítésből eredő felelőssége alól Értékesítő akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a teljesítés után keletkezett, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv nyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. Az Értékesítő szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás az Értékesítő. kötelezettsége.
Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, az Értékesítő mentesül a szavatossági felelősség alól.

A jótállás feltételeit a már említett 151/2003. Korm. rendelet, a Polgári Törvényköny illetve a szavatossági igényérvényesítéskor is fontos 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. Érvényesnyesítésének feltétele a jótállási jegy. Fontos, hogy jótállás esetén a jótállásra kötelezett mindaddig nem mentesül kötelezettségei alól, amíg nem bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.


Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Értékesítő a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.

 

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

A starnails.hu áruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A starnails.hu semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

§ Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
§ Bármilyen működési hiba az internetes hállózatban, ami megakadályozza a starnails.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
§ Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
s vonalakon.
§ Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése.
§ Bármely szoftver nem megfelelő működése.
§ Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A starnails.hu nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a starnails.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
Egyedül a vásárló felelős a starnails.hu áruházhoz való kapcsolódásáért és a starnails.hu áruházban való vásárlásért.
A starnails.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
A starnails.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás a starnails.hu áruházban történt megjelenés időpontjától lép életbe.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a starnails.hu áruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
A starnails.hu szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a starnails.hu nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a starnails.hu szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vássárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

 

Tárhely üzemeltető:
Cégnév: Magyar Hosting Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
Adószám: 23495919-2-41
EU-s közösségi adószám: HU23495919
Cégjegyzékszám: 01-09-968314
Telefon 0-24: +36 1 700 2323
Tartalék telefon: +36 1 412 3448
FAX: +36 1 700 2254
Email: info@mhosting.hu